7 Nisan 2010 Çarşamba

harika sabunlarr

Doğal el yapımı sabunlar,kozmetik ürünler,aksesuarlar ve mumlar.Bu sitedeki ürünlere gerçekten bayılacaksınız.Özellikle sabunlarına hayran kaldım diyebilirim.

ŞİMDİ SIKI DURUN TAM 5 KİŞİYE 3 ADET SABUN HEDİYE EDİYORUZ!!!!!!

Evet toplamda 5 kişiye 3'er adet sabun hediye edilecektir.Kampanya şartlarımız;

1- www.royalsavon.com sitesini ziyaret etmek
2- Beğendiğiniz bir ürünü buraya yazacağınız yoruma eklemek
3- Bloğunuz ve ya facebook hesabınızda kampanyamızdan bahsetmek
4- Bloğumu izlemeye almak beni ve Royal Savon'u sevmek :)))

Çok basit değilmi arkadaşlar....Kampanyamız 10 Nisanda Sonuçlanacak ve kazananlar 10 Nisan gecesi açıklanacaktır.Herkese bol şanslar.....

http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/03/royal-savondan-mis-kokan-hediyeler.html

1 yorum:

  1. ayy sabunlara bayıldım ayrıca banyo aksesuarlarıa cok guzel ozellıkle mozaık banyo setı

    bende katıldım sartları yerıne getırdım
    aslı sonbahar
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?ref=profile&id=100000436593676

    YanıtlaSil