19 Nisan 2010 Pazartesi

http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/04/hediye-kampanyas-bu-cantada-neler-var_19.html

DİKKAT !
ARKADAŞLAR MAALESEF BLOG SAYFAM HACK'LENDİ. BU YAZIMLA BİRLİKTE BAŞKA BAZI YAZILARIM UÇTU. BAZI ARKADAŞLARIMA TARAFIMDAN MAİLLER GÖNDERİLDİ. NE KADAR ÜZGÜN OLDUĞUMU ANLATAMAM. NEYSE Kİ ÇABUK FARKEDEREK GEREKLİ ÖNLEMİ ALDIK. ANCAK YORUMLARINIZIN BÜYÜK KISMI KAYIP. DAHA ÖNCE KAMPANYAMA KATILAN ARKADAŞLARIMIN LÜTFEN TEKRAR YORUM BIRAKMASINI VE YAZIMLA İLGİLİ BLOGLARINDAKİ LİNKLERİNİN ADRESLERİNİ DEĞİŞTİRMELERİNİ RİCA EDİYORUM. İKİ KERE SİZLERİ UĞRAŞTIRMIŞ OLDUM VE TAMAMEN BENİM DIŞIMDA GELİŞSE DE
BU OLAY NEDENİYLE SİZLERDEN ÖZÜR DİLİYORUM,
BENİ ANLAYIŞLA KARŞILAYACAĞINIZI UMUYORUM.




Merak etmeyin bu bir yarışma sorusu değil :)

Dünkü teşekkür yazımda da belirttiğim gibi 250'ye çok az kaldı (hatta artık geçti:)

Şimdi bunu ufak bir hediye kampanyasıyla kutlama zamanı....


İşte bu çantayla birlikte kazanabileceğiniz neler var öğrenmek ister misiniz :)))

1-Christian Dior göz farı - tam boy - 219 Ice Queen- tam yaz rengi, bebek mavisi gibi...

2- Christian Dior Diorshow mascara - siyah renk - seyahat boyu

3- YSL Poudre de Soleil - Sun Powder (2 numara) - seyahat boyu (1,5 gr) minicik olduğuna bakmayın aynısından makyaj çantama attım 1 aydır bitmedi.


4- YSL dudak kalemi ( 6 numara - pembe tonlu) - seyahat boyu

5- Sephora Professionel Zero-Shine Base - Matlaştırıc makyaj bazı (tam boy) - yazın çok işinize yarayack :)

6- Elf plumping lip glaze - Dolgunlaştırıcı ruj (2901)

7-WetnWild tırnak cilası

8- Nirvana pembe oje

9- Herbary Hand Lotion - Cosmo-de-com'dan aldığım el kremi. Aynısını ben de çantama attım, hafiften acı badem sütüne benziyor, ellerinizi, dirseklerinizi yumuşacık yapıyor.

veeeeeeee Victorias Secret'tan aşağıda gördüğünüz t-shirt'ün sarı rengi. Bedeni Medium (8-10)'dur.









Katılmak için neler yapılması gerektiğini artık hemen hemen herkes biliyor zaten.

1- İzleyicim olmanız


2- Yorum bırakmanız

3- Varsa bloğunuzda bu kampanyayı duyurmanız ve linkini yorumunuza eklemeniz



4- Bloğu olmayanlar da katılabilirler tabii ki

Son Katılma Tarihini 5 Mayıs olarak belirledim. Aslında kendi doğumgünümü beklemek istiyordum ancak Haziran'a daha çok var. Kızkardeşimin doğum günü 6 Mayıs, Anneler Günü yaklaşıyor, yani ararsanız bu tarih için bahanem çok :))

Tamam çok uzatmıyorum, 5 Mayıs Gecesi saat 21:00'a kadar katılım serbest..


Kazananı 6 Mayıs'ta belirleyeceğim ve aynı gün duyuracağım.


Şimdiden herkese bol şans diliyorum ve beni izlediğiniz için tekrar teşekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder