2 Mayıs 2010 Pazar

farmasi kampanyası

Kampanyatakipcileriyiz&Farmasikozmetik Sponsorlugunda Hediyeler

Evet 1 hazirandan itibaren Network Marketing sistemi ile çalışmalarına başlayacak olan bu firmamız çok yakın bir sürede her evde bir ürünü olacak kadar iddialı görünüyor.Böyle bir firmanın da benim blogumda yer alması beni gerçekten onure etti.Bende bu sistemden yararlanacagımı ve temsilcisi olacagımı burdan ilan ediyorum.Benim ve birçok kişinin kariyer yapabilecegi Farmasi Kozmetigi Kutluyorum.
Neler varmış bakalım,
Bunlar sadece buraya Fikriniz olsun diye ekeyebildiklerim,en güzelleri http://www.farmasi.com.tr/ de.
Evet bizimle de ortak bir kampanya düzenleyip siz degerli tüketicilerine ürünlerini tanıtmayı hedefliyorlar.
Kampanyamıza katılmak için




*www.farmasi.com.tr sitesini inceleyelim,

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=112722425422549&ref=ts facebook grubuna katılalım.

*Kampanyamızı blogunuzda,facebook'ta istediginiz yerde duyuralım.

*Farmasi Kozmetik ile ilgili düşüncelerimizi de yazarsanız seviniriz.

*Katılım yaptıgımıza dair buraya yorum bırakalım.

Aklınıza takılan farmasi kozmetige sormak ve cevap almak isterseniz iletişim adresi farmasi@hotmail.com.tr yi ekleyebilirsiniz.

Hediyemiz
3 kişi ye çekiliş sonucunda süpriz pakettir.

Kampanyamız 4 mayıs salı 00:00 a kadar katılımlar devam edecek.5 mayısta kazananlar açıklanacaktır.
Katkılarından dolayı Farmasi Kozmetige ve GÖKHAN bey'e teşekkür ederim.
..
kampanyatakipcileriyiz.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder