26 Mayıs 2010 Çarşamba

http://esarpkolik.blogspot.com/2010/05/bu-esarp-kimin-olsunnnnnn.html

BU EŞARP KİMİN OLSUNNNNNN????......




Selamlar,

Şaşırmayın sakın ewet ewet bu eşarp kimin olsun diye sordum.

Blogumun ilk aktivitesini başlatıyorum. Gerçek hayatında da hediyeleşmeyi çok seven ben bunu sanal hayatında da başlatıyorum. eee tabi eşarp satan birinin en iyi hediyeside eşarp olur diye düşündüm ve ilk hediyemi eşarp olarak belirledim. Çekiliş zamanı dolana kadar bende şu blog işini çözmeye başlarım. Kategorileştirmeyi çözemedim de (*_*)

Resimde görüldüğü gibi eşarp YENİ SEZON LOUIS VUITTON hemde sezon rengi PUDRA PEMBESİ...

Bu sezon en çok sattığım eşarplardan biri... Son eşarp grubumdan bu iki eşarptan birini kendime ayırdım. Gerçi yeni sipariş listemde de var bu model çok isteniyor, ama işi garantiye alayım dedim. Ve blogumun tanıtımı için böyle bir hoşluk yapmak istedim. Şimdi ben bloglar arasında gezerken çekiliş kurallarına da göz attım. Aynen uyguluyorum. Adet yerini bulsun.

Recalarım:::

* izleyicim olmanız

* katılmak istediğinize dair yorum yazmak

* blogunuz varsa orada da çekilişi yayınlamanız...

yalnız blogu olmayanlar isimlerini yazsınlar lütfen

(son katılım;08.06.2010,saat;23:59 :)

EŞARPKOLİKLER eşarbın biri BENİM olsun peki diğeri KİMİN olsun?????????....

ŞANS SİZİNLE OLSUN...

SEVGİLER............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder